New Pic of Rob with a fan!!!

Yay He is so handsome!!! Thank you who ever you are for the pic!!! Can we say HOT???


 It was nice meeting and working with you on "Twilight-Breaking Dawn" in Baton Rouge, La...Good luck with future film work. :) I work on the show in the paint dept. I painted the sets.

Photobucket


Fan Encounter lindannelewis
He is awesome!! Sooo easy to talk to...I have an Cochlear ear implant and was explaining the operation and he was so concern. I told him to protect his hearing! he was amaze about the facts of hearing loss....I saw him again during the wrap party. I met kristen too. She is tiny and very shy..with a potty mouth..LOL!!!
Both of them are really cool people..both chain smoke lie there's no tomorrow, but care for the cast and the crew. I will work around them both again...and Michael Aills is Robert's stand in..omg..he looks alike like Robert enought to be his twin!
Ive met and talk with him twice. I saw him almost everyday when we were both working..It''s (scruff) wasnt an issue when we did talk, it's for the show peroid.. He's gald that the final Twilight is over, now he want to move to others roles. It was taking at the Kick off party in Baton Rouge in Oct (before halloween)............[she explains the "show peroid"] That means final..Robert wear contact only during filming ..peroid. (none other times)

source/via 

Big size thanks to Robsessed  

Fan encounter via Robstenation

Posted in . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

5 Responses to New Pic of Rob with a fan!!!

  1. oh my lawrddddddddd he is so hot

    ReplyDelete
  2. daylyne said...

    Ohhh Rob, so beautiful! *sigh*

    I love when his beard is in that exact measurement. Hahaha

    ReplyDelete
  3. Calihi27 said...

    Oh good Lord, it is SO good to see him! He's lookin mighty fine. <3

    ReplyDelete
  4. I have to admit his 5 oclock shadow is the best! *sigh*

    ReplyDelete

Promote what you love instead of bashing what you hate <3

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.