Cutest Rob Fan Encounter in Lubbock.

"I met Rob!!! He was touring the local Buddy Holly museum! I had given up looking for him & decided to take my son in to get free cake cuz it's Buddy Holly's bday celebration! I was rounding a corner with the stroller and there he was scruffy & allll!! There was like nobody in the museum just old people.

I was seriously paralyzed then I just spit out 'rob is that you?' he turned around (he was looking at a guitar) he looked at me and started laughing and said 'no no you've got the wrong guy' but duh I heard his sweet voice I knew it was him!!! I was paralyzed again. He kept smiling my 14 month old was babbling so Rob bent down a little and said 'hi there'. Then some guy came over and was asking Rob if he'd seen everything. I was so dumb I started asking him what his favorite Buddy Holly songs were and babbling about stupid *beep* Rob was soo nice and polite even tho he looked sleepy. He said he was going to head out and asked me nicely not to post anything about his whereabouts for a few hours. I was all ' omg of course, and then like an idiot. I asked him for a hug. He laughed again and then gave me like a 5 second two-armed hug!!!!!! He gave my son's hand a little tug and said 'nice meeting you', then he said the biggest compliment ever, 'i hope when I have a kid he's as beautiful as you! ( talking to my son). I almost fell on the floor. Then him and the other guy left and I didn't want to look like a stalker by following them so I just kept walking around the museum. I had left all my crap in the car , my camera, my photo I wanted him to autograph. I didn't want to be like 'oh rob can u wait here a sec? :( :( he looked like he was in a hurry. But omg omg BEST DAY of MY LIFE!!

Omg I have no idea which guy his friend was. He was dressed like. Way nicer than Rob his shirt was tucked in & he looked really young ..if I had to pick one maybe the second one. Ya he was towering over us (I'm barely 5'3!) and I noticed a little tummy on him ! He wasn't all six packed out or anything !! He looked so good tho like his body looked & felt like you really had something to hold onto! I always thought he was skinnier. He smelled like cigarettes and strawberry ice cream lmao that's the only way I can describe it!!!!!

I'm trying to remember all the bs I said to him. He probably thought I was nuts cuz he kept laughing. I told him that he & Christoph waltz are my fave actors & he was like 'oh sorry It would probably be more exciting to meet Christoph'

I know! Just wish I could have gotten a pic :( but it's ok. My baby absolutely loved him and was trying to grab his beard !! My baby has been called a miniature Edward Cullen so maybe Rob saw his own cuteness in him.

Lmao i can totally picture Rob looking around saying "No, No you got the wrong guy" LOL 
 I want to cry ( yes  i know im the baby of the blog im the sentimenal one *_* ) but come on he souned so nice to the girl and OMG can you picture Rob being all daddy like to the little boy? melts my heart *sniffs* "I hope when i have a  son he's as beautiful as you *goes to cry on my bed* Rob and a baby boy calling him son *faints* the sweetest thing ever!!! Okay fine ill shut up and cry myself to sleep :-P

Posted in , . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

5 Responses to Cutest Rob Fan Encounter in Lubbock.

  1. One of the best fan stories ever. Could you imagine a chance encounter like that. It would make te rest of the days of my life. To be hugged by Rob, I can't even describe my feelings for that. They must be choosing places and things they want to see and of course, Rob would want to see the Buddy Holly museum. Priceless...

  2. Thank you. what a nice story.
    Love you ROB!!

  3. I think this is fake. The whole town of Lubbock was on the look for him. He would've been mobbed. There's also no way I can see someone describing Tom as being better dressed. He's been wearing the same t-shirt since June!

  4. That story just touched my heart! How cute the girl was telling the story. I can almost see the whole thing. Rob is a total sweetheart! That just made me love him so much more than I already do! He's just beautiful! I love you Rob!!



Promote what you love instead of bashing what you hate <3

Note: Only a member of this blog may post a comment.


Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by